Svar på kommentar.



Hej!
Det blev väldigt orange första gången jag slingade efter det bruna, men sen gjorde jag det en gång till. Fast då var det mer i hela håret än slingor,så det såg väldigt onaturligt ut. Tillslut gick jag till frisören (det var bara någon vecka sen) så en kompis till mamma fick fixa det! Då fixa hon slingor i utväxten och det som var allra blondast gjorde hon ingenting med. Nu är jag väldigt nöjd och det ser ganska mycket som när jag var blond gången innan! Fast det slet ju väldigt mycket på håret när jag gjorde det så..

Såhär såg det ut första gången jag slingade..


Andra gången


Nu ser det ut såhär



Kommentarer
Postat av: matilda

jag finns inte med i länkar.. :( haha! ;)

2011-06-26 @ 22:13:52
URL: http://matildakvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0