Sanna Gördén

Innan denna blogg hade jag en blogg som hette www.sannaagorden.blogg.se, men den tog jag bort och skapade den här istället.
Så jag tänkte att ifall jag har fått någon ny läsare så kan jag ju lika gärna berätta lite snabbt om mej själv!
Jag heter Sanna Gördén dårå och bor i en liten mini stad här i Sverige. Här i bloggen skriver jag väl mest om vad jag gör om dagarna och bjuder på lite bilder och sånt där.
Mina vänner och släkten betyder absolut mest för mej,dom är bäst!
Bra att jag inte har något mer att skriva nu heller.. Men om någon undrar något så är det bara o komentera!


en bild ifrån november/december när jag var brunett.. BLONT .. skare va.


Kommentarer
Postat av: Victoria Nyström

Hur fick du blondt hår? Blev det inte orange när du färga eller något? haha :-)

kraam

2011-06-26 @ 17:21:14
URL: http://thelifeaboutvickan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0