SANNA"G"

TJOBREEE, sitter här med världens bästa filippa. nerå. världens bästa filippa sitter här med sanna.
fick äran och gästblogga lite här på sannas blogg, kan ju säga att jag är evigt tacksam för det så ska skriva nått riktigt fint till sanabanana. JAg vet inte riktigt hur vi träffades, om jag inte minns helt fel så gymmade våra pappor ihop innan vi var födda dåvaaaa. Sen ploppade sanna ut ur victoria några månader före mig, så jag har känt henne enda  sen jag föddes ( 14 somrar). Och vi har vart med om så himla mycket tillsammans. Säger nästan aldrig något fint till sanna, men vill att hon ska veta att hon är en så himla bra vän och jag tycker om henne så himla mycket.  Hon är som en syster för mig, jag kan prata med henne om så himla mycket. ÄR SÅ GLAD ÖVER ATT JAG HAR DIG!!
nu ska sanna ha datorn och skriva med hennes boys och jag ska ta tillbaka min mobil o se vad hon har hittat på för bus. bjuder på 3 gamla godingar. hoppas sanna blir gladish när hon ser dethär, PUSSHEJ!!!!




///// WWW.FFILIPPAS.DEVOTE.SE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0