Svar på frågorna.

Vem är du kär i?
Är nog inte kär i någon just för tillfället.

Gillar du kakor? vilken smak?! Skulle du kunna tänka dig att bli bagare? vilken storlek skulle du ha på mössan?
Haha hej moa! Jag gillar kakor,choklad är nog favoriten! nja, tror inte de.. Skulle nog ha ganska stor mössa med tanke på min stora hjärna iaf.

Vad drömde du i natt?
Jadu, kommer inte riktigt ihåg. Vet iaf att jag vid något tillfälle cyklade omkring med en pälsjacka och någon mask (normal)..
Sen drömde jag även att Clara sprang in på en klädaffär och sen lekte hon med alla småbarn och jag tänkte ta en bild och lägga upp på facebook (ännu normalare)!

Är det okej för två brudar att strula?
Jag tycker ja såklart, linnea tycker nej..
ÄR DET OKEJ?
Två brudar får väl strula om dom vill det, det är ju upp till dom!

är du oskuld?
Tänker jag nog inte svara på här för det finns ingen anledning till att ni ska veta det ;)


vad är ditt favvo djur? xD Hund!
gillar du att hoppa studsmatta? :P Haha jovars!
vad är din favo mat?( min är blodpudding:P) haha alltså filippa.. KÖTT FÖ FAN
har du nogon bror/syster? ^^ En bror.
vad heter den i sonafal? :D Simon.
gillar du att resa? (jag älskar att resa!!!!) ÄLSKAR ATT RESAAAA!
vilken är din favo glass?? Magnum eller piggelin!
går du i nogon sport? Gymnastik!
jag har hört att man kan använda nogot som heter stringtrosor, jag tycker det är jätte äckligt :S:S:S jag undrar om du har hört talas om det och testat det nogon gong? isf är du ecklig!!! Haha ja jag har hört talas om det,använder det dock inte.
gillar du marsvin? Haha nej.
gillar du hestar? Aaaaldrig, läskigt
vad sover du i? xDD Trosor, ibland en tröja.
har du någon telefon?? isf vad har du för abonnemang? xDD (jag har telia :))) Haha ja, jag har halebop.
tycker du det är skönt o bajsa? eller föredara du o kissa? xD Hahahaha.
gilalr du o blogga? Ja, om jag har något o blogga om!
tycker du om dina vener? Älskar dom!
vem av dina venner är snyggast? Alla är lika snygga.
vem av dina vennär är snällast? Lika snälla.
vem av dina venner är bäst på sporter? Haha alltså, Filippa du kan få va bäst på det om du vill..
vem av dina venner är bäst på att hoppa studsmatta? Jag? Dah?
brukar du sminka dig? :P Jadå, inte lika på sommarlovet dock.
tycker du om ditt rum? xD Älskar mitt rum, lite för litet dock.
Vem i din familj städar oftast? Inte jag iaf..
min mamma säger att jag måste städa mitt egna rum,annars blir det ingen veckopeng:( måste du också det för att få veckopeng??? Får mitt barnbidrag en gång i månaden, behöver inte städa för det. Städar ändå..
vem av dina föreldrar e best? :P Lika bra!
läser du min blogg? :))) Ja filippa, jag läser din blogg, tack för alla frågor,väldigt fina!♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0