Longboard
För er som inte har varken mej eller Filippa på facebook kan jag ju berätta vad som skedde igår när jag åkte på Simons longboard.
Först så gled jag väl omkring lite, helt normalt. Sen sa Filippa "sätt dej på den" så det gjorde jag, samtidigt som hon stod bakom. Sen går hon av, så då sitter jag där själv på den. Av någon dum anledning bestämmer jag mej då och lägga mej på den.. Det är då det händer! Mitt HÅR fastnar i hjulet! Jag skriker till och ligger där och vet inte vad jag ska göra, så jag rullar sakta bakåt så håret rullar ut.. Sen skriker jag "har mitt hår gått av, har mitt hår gått av..?!?!" typ. Då kommer linn och drar tag i det, så skriker hon och får tag i en stor tuss med hår..
Hahaha,visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men idag sitter allt mitt hår kvar iaf (tror jag).


snodde från filippas facebook, håret jag håller i syns dock inte så väl,men det var MYCKET.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0